Stel de Customer Journey centraal

Gepubliceerd op: 10 maart 2021

Veel Customer Journey’s beginnen tegenwoordig online. Klanten verwachten het aanvraagproces ook volledig online af te kunnen ronden. Toch worden zij bij financiële producten zoals kredieten en verzekeringen, maar zeker ook voor het sluiten van andere overeenkomsten, teleurgesteld.

 

Vaak wordt hiervoor gevraagd een kopie paspoort te uploaden of een aanvraagformulier uit te printen en te ondertekenen. Anno 2020 is dat niet meer nodig en kan de identificatie van klanten volledig online en op afstand uitgevoerd worden. Zelfs als hiervoor een identiteitsdocument nodig is. Hierdoor kan voldaan worden aan de eisen die o.a. de AVG en de WWFT stellen.

 

In dit webinar beantwoorden wij de volgende vragen:

  • Hoe kun je voldoen aan regelgeving en toch de klant centraal houden bij een online identificatie proces?
  • Welke controles op een identiteitsdocument worden er in een digitale klantreis uitgevoerd?
  • Hoe verhouden identiteitsdocumenten zich tot electronische identiteitsbewijzen in een clientonderzoek?

Dit webinar is vooral interessant voor compliance officers, online marketeers, customer journey experts en developers. De webinar duurt zo’n 42 minuten, werd gehouden op 3 maart 2020 en gepresenteerd door David van Linschoten en Edwin de Ron, beide werkzaam bij Signicat.

Terugkijken van de webinar kan via de onderstaande button.