Eenvoudige oplossingen voor gebruiksvriendelijke, geavanceerde elektronische handtekeningen met geverifieerde elektronische identiteiten zoals iDIN en DigiD.

Gepubliceerd op: 2 december 2020

Processen worden mede door COVID-19 steeds meer gedigitaliseerd en daarom is de vraag naar elektronische handtekeningen enorm toegenomen. Het kiezen van de juiste oplossing voor elektronische ondertekening binnen uw organisatie vergt kennis van- en aandacht voor verschillende aspecten van elektronische handtekeningen.

 

Op maandag 23 november 2020 zette Allard Keuter en Marco Gouw tijdens een webinar alle ins- en outs omtrent elektronisch ondertekenen voor u op een rij.

Er werd ingegaan op verschillende aspecten in het proces, zoals het aanmaken en versturen van een ondertekenverzoek, de ondertekenmethodes en het verzegelen van documenten. Ook de integratiemogelijkheden met eigen systemen, middels API’s of het gebruik van Signicat Sign Portal kwamen aan bod.

 

Onderwerpen:

  • De kracht van een eID als ondertekenmethode
  • Hoe kies ik de best passende ondertekenmethode?
  • Wanneer het interessant is om over te gaan naar digitaal ondertekenen
  • De kracht van de ondertekenoplossingen van Signicat
  • Alles over de API-oplossing en de Signicat Sign Portal, en de beste optie voor uw organisatie

 

De webinar is in het Nederlands en duurt ongeveer 45 minuten. De presentatie was in handen van Allard Keuter, Head of Product Continental Europe en Marco Gouw, Country Manager Benelux.

Terugkijken van de webinar kan via de onderstaande button.