Soepel digitaal onboarden
Wist u dat meer dan de helft van alle potentiële klanten tijdens het onboardingproces afhaakt door te complexe identiteitscontroleprocedures?
Eenvoudige en volledig digitale identiteitsverificatie is cruciaal voor succes in uw digitale kanalen. Integreer automatische identiteitscontrole als onderdeel van uw onboardingproces om een optimale gebruikerservaring en hogere conversies te behalen.
Hogere conversies
Verbeterde gebruikerservaring
Compliance met wet- en regelgeving zoals AML en KYC
Kostenefficiënt
Reduceer fraude
Internationale dekking
Flexibele opties voor digitale onboarding
Het Signicat Digital Identity Platform biedt verschillende mogelijkheden om digitale onboarding te starten. Onze oplossing voor validatie maakt het vervolgens mogelijk om de klantgegevens verder aan te vullen op het moment van onboarding, of in een later stadium.
- Elektronische identiteiten (eID’s)
- ID document scannen
- Video interviews
- Social logins
Breed scala aan eID’s
Signicat ondersteunt meer dan 20 elektronische IDs (eID’s) uit heel Europa.
Dit betekent dat we in staat zijn snel uw gebruikers te verifiëren, ook uit het buitenland. Hierdoor heeft u meer zekerheid over de identiteit van uw klanten voordat u zakelijke overeenkomsten aangaat.
Register lookups
Signicat ondersteunt op dit moment zes register lookups. Hiermee kunt u aanvullende informatie over een gebruiker (B2C) of een organisatie (B2B) aanbieden.
In de meeste gevallen kan de lookupoplossing geïntegreerd worden in het platform van Signicat.
Andere verificatiemethoden
Signicat biedt nog veel meer mogelijkheden voor het identificeren van klanten. Denk hierbij aan het scannen van identiteitsdocumenten, gezichtsherkenning en live videodetectie. Dat doen we met onze eigen technologie – zo lezen we met onze eigen oplossing het dubbelzijdig Nederlands paspoort uit – én oplossingen van derde partijen zoals Onfido.
Tonje Smith-Hansen
Delivery Manager
Telia Norway