Verificatie van digitale identiteiten

Onboarden van uw klanten: eenvoudiger, efficiënter én veiliger dan ooit.
Verhoog uw conversie met real-time identiteitsverificatie conform internationale richtlijnen als AML, KYC en CDD.

De eerste indruk is goud waard

Wist u dat meer dan de helft van alle potentiële klanten tijdens het onboardingproces afhaakt door te complexe identiteitscontroleprocedures?
Eenvoudige en volledig digitale identiteitsverificatie is cruciaal voor succes in uw digitale kanalen. Integreer automatische identiteitscontrole als onderdeel van uw onboardingproces om een optimale gebruikerservaring en hogere conversies te behalen.

Hogere conversies

Verbeterde gebruikerservaring

Conform wet- en regelgeving zoals AML en KYC

Kostenefficiënt

Reduceer fraude

Internationale dekking

Ontdek onze Identiteitsverificatie oplossingen

Identityoplossingen voor een soepel digitaal onboardingsproces

Het Signicat Digital Identity Platform biedt verschillende mogelijkheden om uw digitale onboardingproces te verbeteren. Bundel de krachten van onze oplossingen om de identiteit van klanten te verifiëren, te valideren én benodigde klantgegevens aan te vullen.

30+ Elektronische identiteiten

ID document scannen

Video interviews

Social logins

Breed scala aan eID’s

Signicat ondersteunt meer dan 30 elektronische IDs (eID’s) uit heel Europa.
Dit betekent we snel de identiteit van uw (internationale) gebruikers kunnen verifiëren. Hierdoor heeft u meer zekerheid over de identiteit van uw klanten voordat u zakelijke overeenkomsten aangaat.

Aanvullende Verificatie: Document Scanning, Gezichtsherkenning en Live Videodetectie

Signicat biedt naast alle eID’s extra mogelijkheden voor het identificeren van klanten. Met onze eigen technologie kunnen we zowel de voor- als de achterkant van paspoorten uitlezen. Daarnaast werken we met het door AI gedreven document verificatie systeem van onze internationale partner Onfido. Dit stelt u in staat meer dan 6000 (!) verschillende soorten identiteitsdocumenten te verwerken, van paspoorten tot rijbewijzen en meer. Al onze identiteitsverificatie middelen kunnen zowel afzonderlijk als gezamenlijk worden ingezet binnen uw onboardingsproces.

Register lookups
Zoek en valideer klantgegevens via vertrouwde registers

Met geautomatiseerde register lookups kunt u aanvullende informatie over een gebruiker (B2C) of organisatie (B2B) verkrijgen en valideren gedurende het onboardingsproces. Onze lookup services kunnen gemakkelijk worden geïntegreerd in het Signicat Identity Platform zodat u kunt voldoen aan KYC/AML/CDD richtlijnen en gerelateerde wet- en regelgeving. Signicat verbindt u met vertrouwde derde partijen om deze register look ups mogelijk te maken.

Signicat’s register lookups

  • Naam
  • Adres
  • Bedrijfsgegevens
  • Tekenbevoegdheid
  • Politiek prominente personen (PEP – Politically Exposed Person)

Voordelen

  • Voldoe aan KYC/AML/CDD richtlijnen en gerelateerde wet- en regelgeving
  • Controleer of de gebruiker is geautoriseerd om zaken te doen
  • Automatische verrijking van benodigde klantgegevens

Voor ontwikkelaars

Ga naar onze developers site voor meer (technische) informatie over onze oplossingen en API’s.

Neem contact op

Heeft u aanvullende informatie nodig? Of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.