Signicat (voorheen Connectis) introduceert beheerportaal MySignicat (MyConnectis)

.
Gepubliceerd op: 24 juli 2019

 

Vanaf 9 september stelt Signicat (voorheen Connectis) MySignicat beschikbaar. Dit is een veilige en gebruiksvriendelijke selfserviceomgeving voor het beheer van de Signicat (voorheen Connectis) Identity Broker.

 

Dienstverleners kunnen in MySignicat bijvoorbeeld de verbindingen met de broker opzetten en configureren, of nieuwe identityproviders aansluiten. Ook de configuratie van multifactorauthenticatie verloopt via MySignicat. “Wij maken ingewikkelde processen eenvoudig en overzichtelijk, door klanten via een selfserviceomgeving meer controle te geven”, vertelt Jeroen de Bruijn, CCO van Signicat. “Met uiteraard altijd de mogelijkheid om een beroep te doen op een medewerker van Signicat.”

 

Binnenkort biedt MySignicat ook inzicht in verschillende statistieken, zoals het aantal transacties per identityprovider en per dienstverlener. Daarnaast wordt het mogelijk om in deze selfserviceomgeving certificaten te beheren. De Bruijn: “Onze specialisten breiden de functionaliteit van MySignicat continu uit. Security – en dus een veilige softwareontwikkeling – staat daarbij altijd centraal. Securitychecks zijn in alle processen ingebouwd, van softwareontwerp tot en met de productie en implementatie.”

Neem deel aan het bètaprogramma voor MySignicat

 

Op dit moment loopt het bètaprogramma voor MySignicat.

Heeft u interesse om nu al MySignicat te gebruiken? Neem dan vrijblijvend contact op met ons om de mogelijkheden hiervoor te bespreken.

Meer informatie over beheerportaal MySignicat